کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317570 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ سری گلکسی A نسخه 2016 را به اندروید 7 آپدیت می کند

سامسونگ در نظر دارد گوشی‌های سری گلکسی A را که در سال ۲۰۱۶ راهی بازار کرده است، به اندروید نوقا بروزرسانی کند.

سامسونگ سری گلکسی A نسخه 2016 را به اندروید 7 آپدیت می کند

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که سامسونگ برای گوشی‌های گلکسی A عرضه‌شده در سال ۲۰۱۶، انتشار بروزرسانی اندروید نوقا را در برنامه دارد. منابع نزدیک تائید کرده‌اند سامسونگ تمام محصولات سری گلکسی A را به اندروید نوقا بروزرسانی خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست بروزرسانی اندروید نوقا چه زمانی برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه تعداد گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ برای دریافت بروزرسانی اندروید نوقا محدود است؛ این کمپانی به سراغ محصولات رده پایین و میان‌رده‌ی خود رفته تا به اندروید نوقا بروزرسانی کند. سری گلکسی A شامل محصولات پرشماری است که از جمله‌ی آن باید به گلکسی A3، A5، A7، A8، A9 و A9 pro اشاره کرد. انتظار می‌رود تمام گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A سامسونگ تا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ میلادی در تمام بازار‌ها قادر به دریافت اندروید نوقا باشند. با توجه به اینکه گلکسی A8 و گلکسی A9 پرو با اندروید مارشمالو راهی بازار شده‌اند؛ بروزرسانی به اندروید نوقا را می‌توان به عنوان آخرین بروزرسانی این گوشی‌ها برشمرد.

سامسونگ در حال حاضر روی بروزرسانی اندروید نوقا برای گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۷ به همراه نسخه‌های خمیده‌ی آن‌ها و همینطور گلکسی نوت ۵ و گلکسی تب اس ۲ کار می‌کند. انتظار می‌رود نسل‌های جدید گلکسی A سامسونگ که احتمالا در اواخر ماه جاری میلادی رونمایی خواهند شد، به همراه اندروید مارشمالو روانه‌ی بازار شوند؛ هرچند این گوشی‌ها نیز به نسخه‌ی جدید اندروید بروزرسانی خواهند شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34721 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/09/13 تعداد مشاهده: 2125
سافت گذر